لینک های سلامت...
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
لینک های سلامت...
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
دکتر بیتا پاک طینت
پوست به عنوان سد فیزیکی در برابر تشعشعات زیان آور خورشیدی مانع از دست رفتن آب بدن میشود و از طرف دیگر با ایجاد یک محیط اسیدی از تشکیل تجمعات ميكروبی جلوگیری می کند.طی سالها پوست در معرض عوامل محيطی مانند آفتاب و استرس قرار می گيرد. از طرف ديگر همچنان كه شخصی پير می شود چربی غشای ميانی پوست شروع به كم شدن می كند.
مرکز زیبایی اوتانا
کرایولیپولیز، کویتیشن، مزوتراپی، RF لیفتینگ، بوتاکس، ژل-فیلر، کاشت مو و لیزر موهای زائد و...
مرکز خورشید سلامت
- رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن (پایین ترین قیمت لیزر) --- تعداد جلسات کم، 3 یا حداکثر 4 جلسه ...
رژیم غذایی «سیب» و کاهش 4 کیلوگرم وزن در 5 روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در 30 روز، با رژیم قارچ در هر 10 روز 3 کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم چای و خرما و .... این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم.
فصل، فصل عطسه است و سرفه و دستمال کاغذی! برایتان کلی راهکار خوب (غیر از آب پرتقال و لیمو شیرین!) پیدا کرده ایم که می توانند قدرت سیستم ایمنی تان را بالا ببرند.
چندی پیش آقای ظریف، وزیر محترم امور خارجه به دلیل فشار کاری زیاد دچار کمردردی شدید شد؛ در حدی که مجبور شد با کمک ویلچر یا در حال استراحت سر جلسات مهم حاضر شود. این کمردرد گویا طی سفر به ژنو تشدید شد و دکتر برای او یک هفته استراحت مطلق تجویز کرد.
کافی است عصبانی شود تا زمین و زمان را به هم بدوزد و هر چه را که دم دستش است بشکند. کاری هم ندارد که این وسایل یادگاری هستند یا عتیقه؛ ارزان قیمت یا گران قیمت. البته از شکستن دل اطرافیان هم ابایی ندارد، اگرچه بعدش پیشیمان می شود.
دکتر فرزاد فرامرزی
بالون معده يك روش ساده و بدون جراحی براي كاهش اشتها و كاهش حجم معده است. در اين روش، پزشک فوق تخصص گوارش توسط آندوسكوپی و پس از اطمينان از سالم بودن معده، بالون را به داخل معده فرستاده و سپس بر اساس اندازه معده بيمار آن را بسته به نوع بالون، از مايع يا هوا به ميزان 500 تا 800 سی سی پر می کند. بالون حدود 3/2 از حجم معده را پر کرده و سبب ایجاد سیری زودرس و کاذب می شود پس از 6 ماه پزشك دوباره آن را با آندوسكوپی خارج می کند.
درمانگاه دندانپزشکی دکتر پاکروان، مجهزترین درمانگاه دندانپزشکی شرق تهران خدمات زیر را به شما ارائه می کند.
دکتر مهرشاد مهاجر
دکتر مهرشاد مهاجر، متخصص جراحی از بایدها و نبایدهای لیزر لیپولیز و جراحی زیبایی سینه می گوید
دکتر محمدعلی تقی پور
در سالهای اخیر تکنیک های استفاده از ارتعاشات اولتراسوند و نولیزر وارد صحنه خرد کردن چربی های بدن و از بین بردن سلول های چربی شده است که اختصارا به این تکنیک ها، لیپولیز گفته می شود. البته لازم به توضیح است که لیپولیز با لیزر نسبت به روش اولتراسونیک این برتری را دارد که احتمال آسیب حرارتی در آن کمتر است چرا که حداکثر تخریب بافتی در اطراف پروب لیزر تا 2 میلی متر است ولی حوزه تخریب اولتراسونیک در حد چند سانتی متر می باشد.
دکتر حکیمی
کلیه خدمات با ضمانت انجام کار می باشد و تخفیفات بسیار ویژه برای لاغری و لیزر موهای زائد...
برخی از غذاها بسیار خوشمزه هستند اما عوارض بعد از خوردن آنها بسیار ناراحت کننده است. از جمله باید به بوی بد دهان یا بوی بد بدن اشاره کرد. هیچ کس دوست ندارد کنار فردی بنشیند که بوی تخم مرغ گندیده می دهد.
در نوامبر سال ۱۹۹۰، مجله لایف، عکس مرد جوانی به نام دیوید کیربی را منتشر کرد، در عکس بدن ناتوان و به زوال‌رفته او ناشی از بیماری آشکار است و گویی نگاهش به چیزی ورای دنیا خیره شده بود، خانواده مضطرب او، وی را در حالی که نفس‌های آخرش را می‌کشید، احاطه کرده بودند.
در اکتبر 3102 شایعه جنجال برانگیزی در خصوص عصاره قهوه سبز که در جنگ با برآمدگی شکم معجزه می‌کند، همه جا پخش شد.بعد از پخش آن از برنامه تلویزیونی دکتر اُوز، میلیون ها نفر آن را به عنوان قرص معجزه آساي قرن می‌شناسند و باعث خوشحالی بسیاری از افرادی شد.
به گفته متخصصان طب سنتی آلودگی هوا پدیده جدیدی است که هر چند در گذشته به شکل کنونی وجود نداشته اما با تلفیق طب مدرن و به روز کردن توصیه های حکمای ایرانی مثل ابن سینا می توان راهکارهایی را برای مقابل با این معضل ارائه کرد.
يكي از مشكلاتي كه اکثر دختران جوان در طول زندگي بارها و بارها آن را تجربه مي‌كنند عادت ماهانه دردناك است. علت روشني براي عادت ماهانه دردناك در دختران و زنان وجود ندارداما زنان و دختران زيادي آن را تجربه مي‌كنند.
شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه بعد از گرفتن يك رژيم لاغري يا پشت‌سر گذاشتن يك اتفاق پراسترس با كم‌پشتي موهاي‌تان روبه‌رو شويد. اگر شما هم اين روزها را پشت‌سر گذاشتيد، خالي از لطف نيست كه با گياهان دارويي كه تاثير رويش مجدد مو دارند، آشنا شويد.
شرکت دارویی پوراطب
ویتامین‌ها و مواد معدنی، موادی هستند که بدن انسان برای رشد و عملکرد طبیعی به آنها احتیاج دارد.بعضی از آنها واکنش‌های شیمیایی مهم و حیاتی را تسهیل می‌کنند و بعضی دیگر در ساختار بدن نقش دارند.
هزينه‌هاي درماني دهان و دندان در كلينيك‌ها و مطب‌هاي دندانپزشكيسر به فلك كشیده است. با ما سري به حجره عطاري‌ها بزنيد و به رسم مردمان گذشته از گياهان دارويي و مواد طبيعي براي درمان و پيشگيري از ابتلا به بيماري‌هاي دهان و دندان استفاده كنيد .
این روزها عصبانی شدن بیش از اندازه علی دایی حسابی نقل محافل فوتبالی است. هر کس ماجرای یکی از عصبانیت‌های این مرد فوتبال ایران را تعریف می‌کند. کافی است در اینترنت اسم علی دایی را بزنید تا با همه خبرها و عکس‌های مربوط به عصبانیت او مواجه شوید.
داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست. در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آنها در درمان و پیشگیری آشکار شده است.
12 حرفه سازگار با تناسب اندام و تندرستی
این روزها پشت میزنشینی و عدم تحرک در محیط های کاری رفته رفته تبدیل به مشکلی شده است که به زودی دامن خیلی ها را می گیرد. پشت میزنشینی اگرچه کمی با کلاس به نظر می رسد اما خیری برای سلامتی ندارد. بعضی از مشاغل برای سلامتی و تناسب اندام سود بیشتری دارند.
مرکز لیزر درمانی و تناسب اندام باران
کرایولیپولیزجدیدترین و پیشرفته ترین روش غیرتهاجمی در درمان لاغری موضعی می باشد که به طور موثر چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند.
اسفناج يك سبزي صددرصد ايراني است كه اروپايي‌ها براي اولين‌بار در قرن دهم ميلادي با آن آشنا شده‌اند. نام اسفناج كه تقريبا در همه زبان‌ها از همين ريشه گرفته شده از واژه «اسپاناخ» گرفته شده است كه در فارسي باستاني به معناي دست سبز است.
همیشه تبلیغ آنها را در تلویزیون، روزنامه‌ها، مجلات و اینترنت و شبكه‌هاي ماهواره‌اي می‌بینیم؛ « با این کمربند راحت سرجای خود بنشینید و چربی‌های شکم‌تان را آب کنید! با این پدهای الکتریکی بدون ذره‌ای زحمت عضلات خود را سفت و قوی کنید!
آنچه پیش روی شماست، راهکارهای ساده و عملی برای رهایی یا دستکم به حداقل رساندن استرس های صبحگاهی است.
در اروپا در قرن های 14 تا 17 میلادی، گاهی گروه هایی از مردم به ناگاه و بدون مقدمه دچار مشکلی عجیب می شدند؛ مثلا عده زیادی، گاه هزار نفر، شروع به حرکت های عجیب و غیرقابل کنترلی می کردند؛ آنها فریاد می کشیدند، آواز می خواندند و ادعا می کردند که توهماتی را تجربه می کنند.
حیوانات خانگی بهترین دوستان ما محسوب می‌شوند.حتی تحقیقات بسیاری ثابت کرده‌اند کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند کمتر از بقیه افراد در معرض خطر سکته‌های قلبی و استرس قرار می‌گیرند و طول عمر بیشتری دارند.
دکتر سپیده امیر منصوری
درمان قطعی موهای زائد بدون سوختگی و هر گونه عارضه پوستی توسط دستگاه "ELITE" انجام می شود. این دستگاه به تکنولوژی "RF" تجهیز شده است.
دکتر زارع
فرم اجزای صورت را بدون جراحی نیز می‌توان تغییر داد. دکتر رویا زارع توضیح میدهد که چگونه می توان با استفاده از ترکیبی از روش های موثر و بی عارضه، شکل صورت را بدون زیر تیغ بردن آن به فرم دلخواه دگرگون کرد و یا آثار پیشرفت سن را از آن زدود.
اين روزها دختران و پسران زيادي را مي‌بينيم كه برخلاف افراد چاق كه به دنبال كاهش وزن هستند، در جست‌وجوي راهي می‌گردند تا يك كيلوگرم به وزن‌شان افزوده شود و به وزن استاندارد خود نزديك شوند.
دکتر محمود ادیب
مشاوره زیبایی و طراحی لبخند، مرتب کردن دندان ها بدون ارتودنسی، لمینیت ونیر، کامپوزیت ونیر، بستن فاصله های بین دندانی، ایمپلنت های فوری (ایمپلنت در یک ساعت)...
اگر می‌خواهید آرام‌تر باشید، به اعصاب‌تان مسلط‌تر باشید و احساس شادی بیشتری کنید و اگر برای این کار ما تمام راه‌های ممکن را امتحان کرده‌اید و به نتیجه نرسیده‌اید، تنها چاره شما ورزش است.
کلینیک pinkcell
نگران چه هستید؟ ... پینکسل همراه شماست.
دکتر شهریار رزازی
مرکز لیپولیز ایران از سال 2002 میلادی توسط دکتر شهریار رزازی بورد تخصصی جراحی پس از تکمیل دوره آموزشی لیپولیز در تنها کشور سازنده دستگاه های لیپولیز اولتراسونیک (کشور آلمان) افتتاح گردید و طی این سال ها تا به امروز موفق به درمان بیش از چند هزار درمان جوی چاق در این مرکز گردیده است
میلیون‌ها مرد در سراسر دنیا مبتلا به انواع مشکلات ناتوانی جنسی یا مشكلات مربوط به زودانزالی هستند. در این میان گروهی از مردان به خصوص جوانان به دلیل عدم آگاهی از ساختار بدن خود و از طرفی درك ناكافی از فیزیولوژی خواستار افزایش سایز هستند.
تعطیلات آخر هفته‌ها تنها برای تمیز کردن خانه نیست، لازم است بدن‌تان را هم پاک کنید. دکتر اوز با یک برنامه دقیق و خاص به شما آموزش می‌دهد كه چگونه بدن‌تان را از تمام سمومی که درآن جمع شده خالی کرده و آن را برای شروع یک هفته متفاوت و خاص آماده کنید.
آب درماني ويژه روزهاي سرد پاييز و زمستان
كاربرد درماني آب و چشمه‌هاي آب گرم براي تسكين درد و تقويت اندام‌هاي دروني و حفظ سلامت پيشينه بسيار قديمي‌اي دارد، تا حدي كه در بسياري از متون قديمي به كاربرد آب درماني و حمام در چشمه‌هاي آب گرم در زمان مصر باستان اشاره شده است.
دکتر ماریا مرادی
چهره ای زیباست که بین اجزاء آن هارمونی و تناسب برقرار باشد، زیباترین بینی ها اگر متناسب با سایر اجزاء صورت نباشد نمی تواند منجر به زیبایی یک چهره شود، قبل از انجام جراحی گرفتن عکس های اختصاصی و آنالیز چهره کمک میکند که نتیجه جراحی خوب بوده و باعث افزایش جذابیت چهره شود.
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409